FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Nie trzeba rejestrować konta, by złożyć zamówienie, ale namawiamy do tego, ponieważ:

  1. Otrzymujemy rabat na pierwsze zakupy
  2. Stali klienci otrzymują od nas benefity w postaci rabatów.

Po wybraniu zestawów które chcesz kupić w prawym dolnym rogu należy kliknąć “dodaj do koszyka” – następnie przekieruje Cie do koszyka gdzie należy wybrać metodę dostawy a następnie kliknąć “przejdź do kasy”. Należy uzupełnić dane pod wysyłkę, oraz dane kontaktowe.

Aby założyć konto w naszym sklepie internetowym, możemy to zrobić przez standardową rejestrację konta. Należy w prawym górnym rogu kliknąć zaloguj się a następnie przekieruje nas do logowania oraz rejestracji konta. 

Konto możemy założyć automatycznie klikając w ikonkę facebooka bądź googla. Przekieruje nas do strony logowania wybranego przez na portalu. 

Możemy również zarejestrować się po przez standardową formę podając adres email i hasło do logowania. Dane te będą obowiązywać zawsze przy próbie logowania.

Jeśli masz problemu z zalogowaniem się na naszej stronie, sprawdź proszę czy problemem nie jest literówka w adresie email oraz źle wpisane hasło (upewnij się, że przyciski CAPS LOCK oraz NUM LOCK są wyłączone). Jeśli problem się powtarza, skorzystaj z opcji przywracania hasła.

Jeśli problem dalej będzie obowiązywać zapraszamy do kontaktu z naszym formularzem kontaktowym który mieści się w zakładce kontakt.

Współpracujemy z wieloma dostawcami tak aby nasi klienci mieli jak największy wybór. 

Oferujemy paczkomaty, dostawy kurierskie, oraz kurierzy za pobraniem.

  • Paczka w RUCHu 7,99
  • InPost Paczkomaty: 10,99
  • InPost Kurier:  12,99
  • DHL 15,99
  • DPD 15,99
  • DPD za pobraniem 20,99

Współpracujemy z największą bramką płatności Payu, która oferuję metody płatności za pośrednictwem każdego banku, oraz możliwością płacenia blikiem.

Dodatkowo jest możliwość płacenia paypalem, za pobraniem, oraz standardowym przelewem bankowym- informacje z danymi do przelewu zostaną wysłane adresem email.

Zamówienia są wysyłane z naszego magazynu mieszczącego się w Ząbkach

Produkty są wysyłane w przeciągu 24h od momentu otrzymania środków piniężnych. 

Niektóre nasze zestawy mają wydłużony czas realizacji do 28 dni ze względu na brak konkretnego asortymentu zestawu – informacja o wysyłce znajduję się na produkcie w zakładce wysyłka.

Po dodaniu produktu do koszyka, w zakładce koszyk po lewej stronie pod wybranym produktem pojawi się okienko do wpisania kodu rabatowego.

Na zwrot towaru przysługuje Państwu 60 dni od daty zakupu. 

Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem, zapakować wraz z dokumentem potwierdzającym zakup, oraz formularzem zwrotu. Pobierz formularz zwrotu

Odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania. W innym przypadku produkt zostanie do Państwa odesłany – koszty związane z wysyłką ponosi klient.

Jeżeli klient nie posiada potwierdzenia zakupu, prosimy o wysłanie nam numer zamówienia na adres e-maila, następnie odnajdziemy Państwa dokument. 

                              KONTAKT@MAGNIFICENT-SKLEP.PL

Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.